Prijenosni šalterski ured – Obavijest!

Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske, kroz Projekt ,,Prijenosnog Šalterskog ureda”, omogućava građanima obavljanje različitih upravnih poslova, poput prijave i odjave prebivališta i boravišta, ishođenja uvjerenja o prebivalištu i matičnom broju građana, podnošenja zahtjeva za izdavanje osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole, te za registraciju vozila.

Prijenosni šalter s opremom za obavljanje upravnih poslova, tzv. mobilni kofer bit će na raspolaganju stanovnicima Općine Lovran i okolnih naselja: 2. 10. 2019. (srijeda) u vremenu od 09,00 do 11,00 sati u prostoriji zgrade Općine Lovran, Lovran, Šet. m. Tita 41.

Ovim se Projektom građanima, poglavito onima kojima je otežan dolazak u službene prostorije policijskih postaja ili uprava, želi u svrhu poboljšanja kvalitete suradnje i pružanja usluga, omogućiti lakša i jednostavnija realizacija zahtjeva.

Općinski načelnik Općine Lovran

Bojan Simonič, mag.oec., v.r.

    Skip to content
    Općina Lovran
    Privatnost

    Ova web stranica koristi kolačiće kako bi vam pružila najbolje moguće korisničko iskustvo prilikom korištenja. Informacije o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku, kao što je prepoznavanje prilikom ponovnog posjeta naše web stranice. To nam pomaže da razumijemo koje odjeljci web stranice su vam najkorisniji. Više o politici zaštite osobnih podataka pregledajte ovdje.