NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA

Na temelju odluka nadležnih tijela Općine Lovran i članka 7., stavak 1., Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (SN PGŽ 7/12 te SN OL 5/13, 4/14, 11/14, 2/15, 5/15 – pročišćeni tekst, 3/16, 12/16 i 2/19), Općina Lovran raspisuje slijedeći

NATJEČAJ

ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA

PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA

ZA ZAKUP:

  1. Poslovnog prostora u Lovranu, na adresi Stari grad 51, ukupne površine 29,45 m2.

Za obavljanje djelatnosti iz:

  1. GRUPE V  – proizvodna djelatnost-djelatnosti koje ne stvaraju zagađenja okoline u  

smislu buke, prašine, smeća, otrovnih i drugih emisija te koje su spojive sa zonom u kojoj se nalazi poslovni prostor,

  • kancelarijski prostori-tijela državne uprave i lokalne samouprave, političke stranke, udruženja građana, udruge, druge neprofitne organizacije i ustanove, odgoj i obrazovanje (davanje instrukcija-prijenos znanja), umjetnički ateljei, po početnoj cijeni od 20,00 kn/m2 mjesečno,
  1. GRUPE VI krojači, postolari, popravci kućanskih aparata I uređaja,
  • specijalizirane trgovine:tzv. zdrave hrane s ekološkim bio proizvodima te bezglutenskom, veganskom I vegetarijanskom hranom, po početnoj cijeni od 10,00 kn/m2 mjesečno.

Na zakupninu se obračunava PDV.

Poslovni prostor daje se u zakup na neodređeno vrijeme.

Natječaj se provodi izborom najpovoljnijeg ponuđača na temelju pisanih ponuda predanih u roku od 15 dana, računajući od dana objave Obavijesti o provođenju natječajnog postupka u dnevnom  glasilu Novi list Rijeka,  dana 18. travnja 2021. godine, i to u zatvorenoj koverti, putem pošte, preporučeno, ili osobno na adresu Općina Lovran, 51415 LOVRAN, Šet.m.Tita, br. 41., s naznakom “NE OTVARAJ – ZA NATJEČAJ (zakup poslovnog prostora) “.

JAVNO OTVARANJE PONUDA ODRŽAT ĆE SE  6. svibnja 2021. godine u 13,00 sati u Općini Lovran, Lovran, Šet. m. Tita, br. 41.

Zakašnjele i nepotpune ponude, kao i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan  zaključenja natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini ili javnim davanjima, odnosno ponuđača koji se ne pridržavaju rokova odobrene odgode plaćanja javnih davanja, neće se uzeti u razmatranje.

PONUDA TREBA SADRŽAVATI:

– osobne podatke natjecatelja (prebivalište/sjedište, OIB)

– visinu zakupnine po m2 mjesečno,

– dokaz o državljanstvu RH za fizičku, a izvod iz sudskog registra za pravnu osobu,

– dokaz o stručnoj spremi ili izvod iz sudskog registra,

– podatke o svom dosadašnjem radu uz prijedlog kvalitete i vrste usluga koje će se pružati, 

– dokaz o podmirenim svim obvezama prema Općini Lovran dostavom potvrde nadležnog tijela Općine Lovran, ne starije od 15 dana,

– dokaz o podmirenim svim obvezama s osnova javnih davanja dostavom potvrde nadležne porezne uprave o plaćenim porezima i doprinosima koja ne smije biti starija od 15 dana, računajući unazad od dana objave Obavijesti o ovom natječaju u dnevniku, Novi list Rijeka, 

– dokaz o uplati jamčevine u visini početnog iznosa mjesečne zakupnine u korist Proračuna Općine Lovran broj – HR8223600001824200003, s naznakom “jamčevina”, poziv na broj: 68

– 7722 – OIB za fizičke i pravne osobe,

– izjavu natjecatelja da prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora,

– dokaz o statusu natjecatelja koji ima prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora pozivom na  Zakon o zakupu poslovnog prostora i Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji,

– izjavu ponuđača da li će zakupninu plaćati unaprijed svakih 6 ili 12 mjeseci, po izboru ponuđača, ili mjesečno u kom slučaju je u obvezi ponuditi jedan od slijedećih oblika osiguranja plaćanja:

  1. a) izjavu natjecatelja da će, najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu,

predati Općini Lovran garanciju poslovne banke na iznos 12- mjesečne zakupnine, a izjava mora biti popraćena pismom namjere poslovne banke da će, u slučaju da ponuđač bude izabran kao najpovoljniji ponuđač, istom izdati neopozivu garanciju u visini 12-o mjesečne zakupnine, kao instrument osiguranja svih plaćanja koji proizlaze iz zakupnog odnosa s pripadajućim zateznim kamatama i troškovima naplate istih. Garancija mora biti važeća za razdoblje od godine dana, a zakupnik će se prilikom potpisa ugovora o zakupu obvezati dostaviti izjavu o produženju garancije, prije njenog isteka, za svaku godinu dok ugovor o zakupu traje.

  1. b) umjesto garancije poslovne banke, ponuđač može ponuditi i osiguranje putem zasnivanja fiducijarnog vlasništva na nekretninama zakupnika, u kom slučaju dostavlja dokaz o vlasništvu nekretnina s time što vrijednost nekretnine treba biti najmanje u visini zbroja iznosa 12 mjesečnih zakupnina. 
  2. c) umjesto garancije poslovne banke ili zasnivanja fiducijarnog vlasništva ponuđač može ponuditi plaćanje iznosa u visini zbroja 6 mjesečnih zakupnina unaprijed kao pologa za svaku godinu dok ugovor o zakupu traje. 

Iz ovih instrumenata osiguranja naplaćuju se sve obveze koje proizlaze iz zakupnog odnosa, a odnose se na neplaćene zakupnine i troškove redovnog održavanja, utroška električne energije, vode, komunalne naknade i ostalih usluga i naknada za korištenje uređaja i zajedničkih dijelova zgrade, s pripadajućim kamatama, kao i troškova naplate istih.

Prostor se daje u zakup u stanju u kojem je viđen, a obveza je budućeg zakupnika da ga uredi za potrebe djelatnosti o svom trošku.

Ugovor se sastavlja kao ovršna isprava, a troškove provedbe i solemnizacije ugovora o zakupu snosi zakupnik.

Informacije o poslovnom prostoru i razgledavanju se zbog trenutne epidemiološke situacije mogu dobiti putem e-maila ili na telefon 051/291-045. 

Izbor natjecatelja izvršit će se u roku od 8 dana od proteka roka za podnošenje ponuda, a obavijest o izboru dostaviti svim sudionicima u roku od 8 dana od dana donošenja odluke.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda koja, uz ispunjenje uvjeta iz natječaja, sadrži i najviši iznos zakupnine, bez obzira na djelatnost.

Osobama koje ostvaruju prvenstveno pravo na zaključenje ugovora o zakupu poslovnog prostora uputit će se upit na izjašnjenje o mogućnosti korištenje prava prvenstva u roku od 8 dana od dana primitka odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

S ponuđačem koji ima dospjelih, a nepodmirenih obveza prema državnom proračunu i Općini Lovran neće se sklopiti ugovor o zakupu osim ako svoja dugovanja ima ugovorno regulirana s obvezom obročnog plaćanja i uredno podmiruje tako ugovorene obroke.

Jamčevina koju je uplatio natjecatelj, izabran i pozvan na zaključenje ugovora, uračunava se u iznos zakupnine, a ostalim učesnicima se, bez prava na kamatu, vraća najkasnije osam dana nakon donošenja odluke o izboru natjecatelja. Ukoliko natjecatelj odustane od zaključenja ugovora ili prilikom zaključenja ugovora ne pruži instrumente osiguranja propisane natječajem gubi pravo na povrat jamčevine.

Uvođenje u posjed poslovnog obavlja se odmah po potpisivanju ugovora.

Zakupnik je dužan početi obavljati djelatnost u roku koji će se utvrditi u ugovoru o zakupu.

Općinski načelnik Općine Lovran zadržava pravo da, bez posebnog obrazloženja, ne 

prihvati niti jednu od podnesenih ponuda.

OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE LOVRAN

    Skip to content
    Općina Lovran
    Privatnost

    Ova web stranica koristi kolačiće kako bi vam pružila najbolje moguće korisničko iskustvo prilikom korištenja. Informacije o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku, kao što je prepoznavanje prilikom ponovnog posjeta naše web stranice. To nam pomaže da razumijemo koje odjeljci web stranice su vam najkorisniji. Više o politici zaštite osobnih podataka pregledajte ovdje.