NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA

Na temelju odluka nadležnih tijela Općine Lovran i članka 7., stavak 1., Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (SN PGŽ 7/12 te SN OL 5/13, 4/14, 11/14, 2/15, 5/15 – pročišćeni tekst, 3/16, 12/16 i 2/19), Općina Lovran raspisuje slijedeći

NATJEČAJ

ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA

PRIKUPLJANJEM PISANIH PONUDA

ZA ZAKUP:

  1. Poslovnog prostora u Lovranu, na adresi Stari grad 51, ukupne površine 29,45 m2.

Za obavljanje djelatnosti iz:

  1. GRUPE V  – proizvodna djelatnost-djelatnosti koje ne stvaraju zagađenja okoline u  

smislu buke, prašine, smeća, otrovnih i drugih emisija te koje su spojive sa zonom u kojoj se nalazi poslovni prostor,

  • kancelarijski prostori-tijela državne uprave i lokalne samouprave, političke stranke, udruženja građana, udruge, druge neprofitne organizacije i ustanove, odgoj i obrazovanje (davanje instrukcija-prijenos znanja), umjetnički ateljei, po početnoj cijeni od 20,00 kn/m2 mjesečno,
  1. GRUPE VI krojači, postolari, popravci kućanskih aparata I uređaja,
  • specijalizirane trgovine:tzv. zdrave hrane s ekološkim bio proizvodima te bezglutenskom, veganskom I vegetarijanskom hranom, po početnoj cijeni od 10,00 kn/m2 mjesečno.

Na zakupninu se obračunava PDV.

Poslovni prostor daje se u zakup na neodređeno vrijeme.

Natječaj se provodi izborom najpovoljnijeg ponuđača na temelju pisanih ponuda predanih u roku od 15 dana, računajući od dana objave Obavijesti o provođenju natječajnog postupka u dnevnom  glasilu Novi list Rijeka,  dana 18. travnja 2021. godine, i to u zatvorenoj koverti, putem pošte, preporučeno, ili osobno na adresu Općina Lovran, 51415 LOVRAN, Šet.m.Tita, br. 41., s naznakom “NE OTVARAJ – ZA NATJEČAJ (zakup poslovnog prostora) “.

JAVNO OTVARANJE PONUDA ODRŽAT ĆE SE  6. svibnja 2021. godine u 13,00 sati u Općini Lovran, Lovran, Šet. m. Tita, br. 41.

Zakašnjele i nepotpune ponude, kao i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan  zaključenja natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini ili javnim davanjima, odnosno ponuđača koji se ne pridržavaju rokova odobrene odgode plaćanja javnih davanja, neće se uzeti u razmatranje.

PONUDA TREBA SADRŽAVATI:

– osobne podatke natjecatelja (prebivalište/sjedište, OIB)

– visinu zakupnine po m2 mjesečno,

– dokaz o državljanstvu RH za fizičku, a izvod iz sudskog registra za pravnu osobu,

– dokaz o stručnoj spremi ili izvod iz sudskog registra,

– podatke o svom dosadašnjem radu uz prijedlog kvalitete i vrste usluga koje će se pružati, 

– dokaz o podmirenim svim obvezama prema Općini Lovran dostavom potvrde nadležnog tijela Općine Lovran, ne starije od 15 dana,

– dokaz o podmirenim svim obvezama s osnova javnih davanja dostavom potvrde nadležne porezne uprave o plaćenim porezima i doprinosima koja ne smije biti starija od 15 dana, računajući unazad od dana objave Obavijesti o ovom natječaju u dnevniku, Novi list Rijeka, 

– dokaz o uplati jamčevine u visini početnog iznosa mjesečne zakupnine u korist Proračuna Općine Lovran broj – HR8223600001824200003, s naznakom “jamčevina”, poziv na broj: 68

– 7722 – OIB za fizičke i pravne osobe,

– izjavu natjecatelja da prihvaća opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora,

– dokaz o statusu natjecatelja koji ima prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora pozivom na  Zakon o zakupu poslovnog prostora i Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji,

– izjavu ponuđača da li će zakupninu plaćati unaprijed svakih 6 ili 12 mjeseci, po izboru ponuđača, ili mjesečno u kom slučaju je u obvezi ponuditi jedan od slijedećih oblika osiguranja plaćanja:

  1. a) izjavu natjecatelja da će, najkasnije na dan potpisa ugovora o zakupu,

predati Općini Lovran garanciju poslovne banke na iznos 12- mjesečne zakupnine, a izjava mora biti popraćena pismom namjere poslovne banke da će, u slučaju da ponuđač bude izabran kao najpovoljniji ponuđač, istom izdati neopozivu garanciju u visini 12-o mjesečne zakupnine, kao instrument osiguranja svih plaćanja koji proizlaze iz zakupnog odnosa s pripadajućim zateznim kamatama i troškovima naplate istih. Garancija mora biti važeća za razdoblje od godine dana, a zakupnik će se prilikom potpisa ugovora o zakupu obvezati dostaviti izjavu o produženju garancije, prije njenog isteka, za svaku godinu dok ugovor o zakupu traje.

  1. b) umjesto garancije poslovne banke, ponuđač može ponuditi i osiguranje putem zasnivanja fiducijarnog vlasništva na nekretninama zakupnika, u kom slučaju dostavlja dokaz o vlasništvu nekretnina s time što vrijednost nekretnine treba biti najmanje u visini zbroja iznosa 12 mjesečnih zakupnina. 
  2. c) umjesto garancije poslovne banke ili zasnivanja fiducijarnog vlasništva ponuđač može ponuditi plaćanje iznosa u visini zbroja 6 mjesečnih zakupnina unaprijed kao pologa za svaku godinu dok ugovor o zakupu traje. 

Iz ovih instrumenata osiguranja naplaćuju se sve obveze koje proizlaze iz zakupnog odnosa, a odnose se na neplaćene zakupnine i troškove redovnog održavanja, utroška električne energije, vode, komunalne naknade i ostalih usluga i naknada za korištenje uređaja i zajedničkih dijelova zgrade, s pripadajućim kamatama, kao i troškova naplate istih.

Prostor se daje u zakup u stanju u kojem je viđen, a obveza je budućeg zakupnika da ga uredi za potrebe djelatnosti o svom trošku.

Ugovor se sastavlja kao ovršna isprava, a troškove provedbe i solemnizacije ugovora o zakupu snosi zakupnik.

Informacije o poslovnom prostoru i razgledavanju se zbog trenutne epidemiološke situacije mogu dobiti putem e-maila ili na telefon 051/291-045. 

Izbor natjecatelja izvršit će se u roku od 8 dana od proteka roka za podnošenje ponuda, a obavijest o izboru dostaviti svim sudionicima u roku od 8 dana od dana donošenja odluke.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda koja, uz ispunjenje uvjeta iz natječaja, sadrži i najviši iznos zakupnine, bez obzira na djelatnost.

Osobama koje ostvaruju prvenstveno pravo na zaključenje ugovora o zakupu poslovnog prostora uputit će se upit na izjašnjenje o mogućnosti korištenje prava prvenstva u roku od 8 dana od dana primitka odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

S ponuđačem koji ima dospjelih, a nepodmirenih obveza prema državnom proračunu i Općini Lovran neće se sklopiti ugovor o zakupu osim ako svoja dugovanja ima ugovorno regulirana s obvezom obročnog plaćanja i uredno podmiruje tako ugovorene obroke.

Jamčevina koju je uplatio natjecatelj, izabran i pozvan na zaključenje ugovora, uračunava se u iznos zakupnine, a ostalim učesnicima se, bez prava na kamatu, vraća najkasnije osam dana nakon donošenja odluke o izboru natjecatelja. Ukoliko natjecatelj odustane od zaključenja ugovora ili prilikom zaključenja ugovora ne pruži instrumente osiguranja propisane natječajem gubi pravo na povrat jamčevine.

Uvođenje u posjed poslovnog obavlja se odmah po potpisivanju ugovora.

Zakupnik je dužan početi obavljati djelatnost u roku koji će se utvrditi u ugovoru o zakupu.

Općinski načelnik Općine Lovran zadržava pravo da, bez posebnog obrazloženja, ne 

prihvati niti jednu od podnesenih ponuda.

OPĆINSKI NAČELNIK OPĆINE LOVRAN

    Skip to content